Je job bestaat uit het opbellen van klanten en prospecten uit het bestand met het doel afspraaken in te plannen voor de vertegenwoordigers - 95% van de tijd.
Updaten van het databestand.
Administrateive ondersteuning van de vertegenwoordigers.
Jouw profiel
Je hebt een A2-niveau.
Je hebt een aangename telefoonstem waarmee je onze bestaande en potentiële klanten op een persoonlijke, commerciële manier benadert.
Je kan vlot overweg met een pc.
Je spreekt perfect mooi algemeen Nederlands.
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
Aanbod
Wij bieden je een verantwoordelijke job met vaste kantooruren in een jong en dynamisch team.
Werkuren: ma tot vrij: 8.30-12u30
.
Je komt terecht in een ISO-gecertificeerd en duidelijk gestructureerd internationaal bedrijf.
Bovendien ontvang je een doorgedreven opleiding en continue coaching ter ondersteuning van je professionele ontplooiing.
Wij garanderen een aantrekkelijk en motiverend salarispakket volgens je prestaties.